Annas dagbok

Direktlänk till inlägg 25 september 2010

Nu flyttar jag min blogg

Av Anna Lindström - 25 september 2010 18:33

Nu flyttar jag min blogg till www.nannadagbok.blogg.se för att kunna göra snyggare design på bloggen!

 
 
Carina

Carina

26 september 2010 15:21

Undrar en sak hur får man denna blogg över till blogg.se
Har en gammal blogg.se om vill ha in denna och allt text o allt till den över hur gör man som du gjorde ?

http://www.mamma84.bloggplatsen.se

Anna Lindström

26 september 2010 16:21

Hej!
Det var ganska jobbigt, för jag kopierade ett inlägg i taget och klistrade in i nytt inlägg i den nya bloggen. Min blogg är ju rätt så ny så det hade inte hunnit bli så många inlägg som tur är. Men det tog en stund!

 
Linn

Linn

23 februari 2011 17:56

Minifrågestund på bloggen!
Gå gärna in & ställ en fråga :-)

http://linnhahne.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Lindström - 24 september 2010 12:48

Idag är det äntligen fredag igen och snart helg. Det blir kul att ha familjen hemma i två dagar, trist att vara själv hela tiden. Nu börjar det närma sig 2:a behandlingen, på onsdag den 29:e september är det dags igen. Jag har mått rätt så bra den ...

Av Anna Lindström - 21 september 2010 10:07

Igår kväll kom Linas matkasse för första gången. Vi tänkte prova det en vecka. Det verkar vara bra och roliga rätter, inte alls som den mat vi brukar laga. Barnen brukar klaga på att vi alltid har samma maträtter vecka ut och vecka in. Så nu hoppas j...

Av Anna Lindström - 19 september 2010 16:19


Idag har jag tappat mer hår än jag brukar, så nu håller det väl på att hända antar jag  Mitt tjocka fina hår som betyder så mycket för mig. Samtidigt är jag lite nyfiken på hur jag kommer att se ut sen utan hår. Helt flintskallig har jag aldrig varit...

Av Anna Lindström - 17 september 2010 19:12


Idag har jag mått väldigt bra och fått mycket gjort. Jag sover så himla dåligt på nätterna bara, det är rätt jobbigt! Håret sitter fortfarande kvar, tänk om jag är en av de få som inte tappar det vid cytostatikabehandling? Då har jag ju klippt håret ...

Av Anna Lindström - 11 september 2010 19:46

Idag har jag varit hemma hela dagen och inte gjort så mycket, var ute på en liten promenad runt området bara. Samuel spelade match idag, han var målvakt, och det blev 5-5. Han blev matchhjälte när han räddade ett mål precis på slutet. Sedan på em...

Presentation


Jag heter Anna och fick på min första semesterdag, den 28:e Juni 2010, beskedet att jag hade bröstcancer. Fem veckor senare, den 29:e juli opererades hela det vänstra bröstet bort.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se" title="http://www.bloggtoppen.se/" title="Blogg listad på Bloggtoppen.se">Blogg listad på Bloggtoppen.se" target="_blank">bloggtoppen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards