Annas dagbok

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Anna Lindström - 10 september 2010 13:45

Igår orkade jag inte skriva i bloggen för jag var så trött. Jag låg och vilade eller sov hela dagen. Illamåendet blev inte så farligt däremot, antagligen tack vare alla de förebyggande mediciner jag fått:

Så här ser hela arsenalen ut!

 

De här ska jag ta enligt ett särskilt schema de första fem dagarna från behandlingen. Och det är dem jag blir så trött av, men hellre det än att ligga och kräkas de första dagarna!

 

Jag fick också en spruta med Neublasta, som innehåller antikroppar, för att minska risken för infektioner.

En sådan spruta kostar utan högkostnadsskydd 12.000 kr!!! Helt sanslöst.

     

         Neublastaspruta

 

Den sprutan fick jag ge mig själv i magen. Efter varje behandlingskur måste jag nu ta en sådan spruta.

 

Hoppas nu bara att jag blir piggare snart så jag orkar göra mer!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Anna och fick på min första semesterdag, den 28:e Juni 2010, beskedet att jag hade bröstcancer. Fem veckor senare, den 29:e juli opererades hela det vänstra bröstet bort.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se" title="http://www.bloggtoppen.se/" title="Blogg listad på Bloggtoppen.se">Blogg listad på Bloggtoppen.se" target="_blank">bloggtoppen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards