Annas dagbok

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Anna Lindström - 1 september 2010 13:55

Inatt sov jag så dåligt, hade svårt att somna och sov sen oroligt. Så idag blir det inte mycket gjort, förutom dagens cykeltur blir det nog bara handarbeta av tror jag.

Så här ser det ut:

    

Det är virkade mormorsrutor, som till slut ska bli ett överkast!

Av Anna Lindström - 1 september 2010 08:49

Min blogg heter nu Annas dagbok och ligger på adressen www.annadagbok.bloggplatsen.se

Jag tyckte det lät så deppigt med bröstcancer i titeln och dessutom skriver jag ju om andra saker också.


P.S Den gamla adressen var www.minbrostcancer.bloggplatsen.se

Av Anna Lindström - 1 september 2010 08:16

Igår tog jag en lång härlig cykeltur genom skogen ut på Järvafältet. Jag hade fika med mig och satt också och solade en lång stund. Jag var ute i två timmar.

      

Så här såg det ut, det kändes som att komma ut på landet.


På em. åkte Mats och jag och kollade på Samuels fotbollsmatch. Det var Bele Barkarby mot Viksjö. Samuel ville vara målvakt så det var han. Bele vann med 6-1 och det var en riktigt bra match.


När vi kom hem hade Lovisa gjort en födelsedagsmiddag som hette duga. Hon hade gjort en riktig festdukning med ljus och allt.


Det var en bra födelsedag!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Anna och fick på min första semesterdag, den 28:e Juni 2010, beskedet att jag hade bröstcancer. Fem veckor senare, den 29:e juli opererades hela det vänstra bröstet bort.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se" title="http://www.bloggtoppen.se/" title="Blogg listad på Bloggtoppen.se">Blogg listad på Bloggtoppen.se" target="_blank">bloggtoppen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards